مشهد / تور مشهد / تور چیست ؟ | انواع تور های مسافرتی

تور چیست ؟ | انواع تور های مسافرتی

تور مسافرتی چیست , تور مشهد

مسافرت از جمله تفریحات فرح بخش انسان هاست. همه می دانیم تنهایی سفر کردن خوب نیست و خطراتی را به دنبال دارد. غیر از مساله تنهایی وقتی به شهری سفر می کنیم که تاکنون به آنجا نرفته ایم ، ممکن است با مشکلات زیادی مواجه شویم و طعم لذت مسافرت کردن را به خوبی نچشیم. برای این کار استفاده از تورهای مسافرتی پیشنهاد می شوند. اما تور چیست؟ اگر دوست دارید با این واژه بیشتر آشنا شوید در ادامه این مقاله را از سایت یک مشهد ملاحظه کنید.


تور چیست ؟ شامل چه مزایایی می شود؟

وقتی صحبت از تور می شود ناخودآگاه ذهن به سمت تور ماهی گیری می رود. از آنجائیکه ماهی سرمایه اقیانوس ها و دریا های بیکران است ! و گوهری است که همه به دنبالش هستند ، تور مسافرتی ، تعریفی از دریای بی نظیر و اقیانوس های عظیم دارد و مسافران محترم نیز مرواریدی هستند که می بایست توسط آژانس های مسافرتی هدایت شده و تورهای مسافرتی آنان تنظیم گردد.

 

مزایای استفاده از تور

سفر دسته جمعی، آشنائی اعضای گروه با یکدیگر ، آشنا شدن با مکان های دیدنی و کسب اطلاعات مفید ، تاریخی،کشاورزی،زیارتی و غیره. بعضاً اتفاقات بسیار خوب در تورها رقم می خورد که باعث خیر و شادی گردیده. در تورها بر اثر آشنا شدن مسافران با یکدیگر ارتباطات دوستی، کاری و تجاری ها متعددی رخ داده است. استفاده از تور،بهترین راه سفر و خیالی آسوده، برای هر مسافر است. آژانس مسافرتی و هوایی با ایجاد تور و تورهای تفریحی،سیاحتی،زیارتی،فرهنگی و هنری،تجاری،ورزشی،آموزشی،نمایشگاهی،پزشکی و غیره امکانی را بوجود آورده اند تا مردم به راحتی سفر نمایند.

تور مشهد هوایی


تورها شامل چه خدماتی می باشند؟

تورها خدماتی چون : اخذ بلیط و ویزا،رزرو هتل،برنامه سفر،راهنمای تور،بیمه مسافرتی ترانسفر از فرودگاه به هتل و بلعکس،گشت های مشخص شده و سایر خدمات که (غالباً به نحوه قرارداد بین آژانس های مسافرتی و هوایی دو کشور مبدا و مقصد مربوط می گردد) را دارا می باشند.

تور مسافرتی

تورهای مسافرتی به دو دسته تقسیم می شوند.
۱-تورهای گروهی (بسته).
۲-تورهای انفرادی (باز).

تعریف تورهای گروهی : این دست تورهای تفریحی ، طوری طراحی می شوند که آژانس مسافرتی و هوایی، برای تاریخ مشخصی با توجه به تعداد صندلی پرواز خریداری نموده، گروهی معدود را ثبت نام کرده و برنامه سفر آنان را تنظیم می نمایند. اغلب در چنین حالتی تمام گروه از مبدا به همراه راهنمای تور به کشور مقصد سفر نموده و باز می گردند.

تعریف تورهای انفرادی : این تورها که حجم بالائی از مسافران را تشکیل می دهند، اغلب از آژانس های مسافرتی گوناگون، تورها خریداری می شوند و تمام مسافران با یک پرواز از قبل تعیین شده به سوی مقصد پرواز می نمایند. برنامه سفر و راهنمای تور، این دست تورها در کشور مقصد مشخص می گردد.

تور مسافرتی چیست


اجاره سوئیت منزل در شهر مشهد

شرکت خدماتی نظافتی منزل در مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.