مشهد / تعمیر هارد اکسترنال در مشهد / هارد اکسترنال چیست

هارد اکسترنال چیست

هارد اکسترنال , تعمیر هارد اکسترنال در مشهد

اکنون که در عصر اطلاعات و ارتباطات بسر می بریم ، وسایل نگه داری اطلاعات که اغلب بر مبنای داده های دیجیتالی هستند از اهمیت زیادی برخوردار می باشند. گاهی اوقات هارد ها و حافطه های معمولی کنونی مثل فلش مموری ها و دی وی دی ها ، حجم مناسبی برای اطلاعات ما ندارند. در سال های اخیر هارد هایی بانام اکسترنال وارد بازار شده اند که این مشکل را حل کرده اند، این هاردها علاوه بر ذخیره سازی اطلاعات با حجم بالا، قابل حمل و ایمن نیز می باشند و در صورت خرابی قابل تعمیر نیز می باشند. اگر مایلید اطلاعات اولیه راجع به هارد اکسترنال بدست بیاورید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.


راهنمای خرید هارد اکسترنال

جالب است بدانید که برای خرید هارد اکسترنال لازم نیست که تخصص ویژه ای داشته باشید. فقط کافی است از بین دو دسته ای که معرفی کردیم، نیاز خود را شناسایی و هارد مورد نظرتان را انتخاب کنید.

بعد از انتخاب نوع هارد بهتر است یک مارک خوب هم انتخاب کنید . کافیست با نام شرکت های معتبری که در حال حاضر تولید کننده هارد هستند، آشنایی داشته باشید تا در زمان خرید گوشتان به نام آن ها آشنا باشد.

هارد اکسترنال چیست

مدیریت هاردهای حجیم کار بسیار سختی است. بنابراین یادتان باشد در زمان خرید هارد اکسترنال، به ویژگی های دیگری مانند داشتن کارایی بالا در انتقال اطلاعات و قابلیت صرفه جویی در مصرف انرژی یا حتی طراحی ظاهر هارد هم اهمیت بدهید.

محصولاتی که ظرفیت حجمی کم تری دارند به راحتی قابل حمل هستند و برای ذخیره سازی اطلاعات در هر مکانی، مناسب به نظر می رسند. اما هاردهای با حجم بالا که بزرگ تر هستند تنها به درد پشتیبان گیری و نگهداری اطلاعات در یک محل ثابت می خورند . در هر حال اگر اطلاعات مهم زیادی دارید ( هم مهم هم زیاد ) پیشنهاد میکنیم یک هارداکسترنال تهیه کنید . حتی میتوانید برای درایو های ان رمز بگذارید.

تعمیر هارد اکسترنال در مشهد


هارد اکسترنال چیست

هارد اکسترنال وسیله ای است شبیه فلش خودمان ، اما با سایز بزرگتر و با حافظه چندین برابر که میتوان اطلاعات زیادی را در ان ذخیره کرد . خب مسلما گاهی اطلاعاتی در کامپیوتر داریم و میترسیم بپرد یا به هر دلیلی از دست برود . شما میتوانید این اطلاعات را در جایی مثل هارد اکسترنال ذخیره کنید. در این صورت خیالتان راحت است اگر ان اطلاعات از بین برود شما کپی شده ان را دارید. با یک کپی پیست copy pase ساده میتوانید اطلاعات را در هارد اکسترنال بریزید.

راهنمای خرید هارد اکسترنال چیست

انواع هارد اکسترنال

دو نوع هارد اکسترنال داریم . هاردهای عرضه شده به بازار Portable یا Desktop هستند.

هارد اکسترنال Portable یا قابل حمل، همان دسته از هارد های کوچک هستند که از طریق پورت USB به رایانه اتصال پیدا میکنند و دقیقا مانند یک فلش با حجم بالا کار می کنند. کار کردن با این هارد ها بسیار ساده است.

هارد های Desktop و سنگین در اندازه های بزرگتری به بازار عرضه می شوند و به دلیل این که بسیار سنگین هستند و حجم زیادی هم دارند، کمتر توسط کاربران معمولی استفاده می شوند. کاربرد آن ها بیشتر در زمینه ذخیره سازی اطلاعات محلی و پشتیبان گیری است. البته از آن ها برای انتقال اطلاعات در دفعات زیاد استفاده نمی شود. به دلیل ظرفیت زیادی که دارند بیشتر توسط سازمان های خاص برای پشتیبان گیری از حجم زیادی از اطلاعات به کار گرفته می شوند.


انواع هارد اکسترنال

تعمیر تخصصی هارد اکسترنال در شهر مشهد

تعمیر تلویزیون در مشهد

تعمیر یخچال در مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.