مشهد / آرایشگاه داماد در مشهد

آرایشگاه داماد در مشهد

آرایشگاه داماد در مشهد معرفی بهترین آرایشگاه های داماد شهر مشهد آدرس آرایشگاه مردانه داماد زیبا شیک در شهر مشهد در این صفحه گذاشته می شود آرایش و پیرایش سر داماد شماره تلفن ارایشگاه

بهترین ارایشگاه داماد در مشهد

آرایشگاه داماد و فنون آرایش سر داماد

آرایشگاه داماد در مشهد , بهترین آرایشگاه های داماد شهر مشهد

یکی از مهمترین روزها در زندگی آقایون، داماد شدن است. در این روز ارایش داماد بسیار مهم است و بنابراین باید در انتخاب آرایشگاه داماد نهایت دقت را داشت. ما در این مقاله از یک مشهد در این مورد برای شما بیشتر صحبت کرده ایم.


فنون آرایش داماد

حتما شما هم در بعضی عکس های عروسی دیده اید که عروس خانم کاملا آراسته و زیبا است ولی داماد صورتش بر اثر عرق یا چرب بودن پوست برق می‌زند یا زیر چشم هایش سیاه و پف کرده به نظر می‌آید و یا اگر صورتش را اصلاح کرده است, دو رنگ متفاوت به وجود آمده که ناشی از سبز رنگ بودن جای ریش است و مواردی مانند این شاید پس از دیدن چنین عکس های نا هماهنگی است که برخی از آقایان خوش تیپ به این فکر افتاده اند که در جشن ازدواجشان, در آراستگی و زیبایی و خوش لباسی از عروس خانم جا نمانند.


این روزها در برخی از آرایشگاههای مردانه در شهر ما, خدمات مخصوصی به نام”آرایش و پیرایش داماد” ارایه می‌شود که موافقان ومخالفان خاص خود را هم دارد.

آرایش آقایان برای جشن ازدواج, به همان مفصلی آرایش بانوان نیست بلکه کاملا بیرنگ است و عمدتا جنبه یکدست کردن رنگ های صورت آقایان را دارد.

به خصوص نواحی اصلاح شده صورت و گودی و سیاهی زیر چشم با نواحی دیگر صورت همرنگ می‌شود. آرایش داماد در جشن ازدواج به شکلی است که هیچ کس متوجه آن نمی شود و در واقع می‌توان گفت که یک نوع گریم است.

به طور معمول گریم صورت داماد به این دلیل انجام می‌شود که در آتلیه هنگام گرفتن عکس های جشن ازدواج, صورت او هماهنگ تر با صورت عروس به نظر بیاید چون به هر حال زیر نور فلاش های دوربین های عکاسی تمام خطوط و لکه ها و دو رنگی های صورت بیشتربه چشم می‌آیند و به این ترتیب صورت عروس و داماد یکدست خواهد بود.

نکته ای دیگر که در آرایش و گریم آقایان در جشن ازدواج رعایت می‌شود, این است که مواد آرایشی که برای آقایان استفاده می‌شود موادی براق و یا چرب نیست و این خبر خوبی برای آقایانی است که مخالف گریم صورتشان در جشن ازدواج هستند.

موادی که برای گریم آقایان استفاده می‌شود به هیچ وجه به چشم نمی آید و کسی متوجه تغییر صورت آقایان با لوازم ومواد آرایشی نخواهد شد.

بیشتر محصولاتی که برای گریم آقایان ساخته می‌شود مرطوب کننده هستند تا چرب کننده.


زیر نور فلاش

این روزها برای آرایش آقایان, در جشن ازدواج, اغلب آنچه در آرایشگاهها انجام می‌شود مانند خانم هاست. اول از یک پاک کننده مناسب برای پاک کردن آلودگی های سطح پوست استفاده می‌شود و سپس تونیک و مرطوب کننده روی پوست مالیده می‌شود. بهتر است هر سه این محصولات مانند پاک کننده, تونیک و مرطوب کننده از محصولاتی باشد که برای آقایان طراحی و ساخت شده است.

کرم پودر و یا پودری که برای یکنواخت کردن رنگ پوست آقایان استفاده می‌شود, همان کرم پودر و پودر هایی است که برای صورت بانوان استفاده می‌شود با این تفاوت که چرب و براق نیست.

برای پوشاندن جای سبز ریش کرمی مخصوص به کار می‌رود که برای همین کار ساخته شده است و صورت را یکنواخت و یکدست می‌کند.

آخرین مرحله آرایشی ترمیمی است که بوسیله آن انحناهای نامناسب صورت, با سایه و روشن اصلاح می‌شود زاویه های بینی و چانه و فک بیشتر نمایان می‌شود. گاهی ابروها و چشم نیز به گونه ای کشیده می‌شوند که به هیچ وجه به نظر نمی آیند. البته تمام این مراحل, مراحل گریم یک مدل برای فیلم و یا تلویزیون است و ممکن است برای آرایش داماد یکی و یا چند تا از این مراحل انجام شود.

گاهی برخی از آقایان پوست لبهایشان خشک و پوسته پوسته است, در این صورت پوست های مرده را با یک مسواک بچه برمی دارند و سپس از یک مرطوب کننده و یا وازلین روی پوست لب استفاده می‌کنند.

ادامه مطلب