مشهد / باغ تالار در مشهد

باغ تالار در مشهد

باغ تالار در مشهد معرفی بهترین باغ تالارهای شیک شهر مشهد قیمت باغ تالار های شهر مشهد آدرس دفتر باغ تالار خوب و زیبا در این صفحه قرار میگیرد شماره تلفن و تماس با مدیر تالار در شهر مشهد لیست بهترین باغ تالار های شهر مشهد با معرفی امکانات.

قیمت باغ تالار در مشهد

نکات مهم برای انتخاب باغ تالار

انتخاب باغ تالار در مشهد

در این مطلب از یک مشهد برای آن دسته از عروس و داماد هایی که هنوز در انتخاب تالار و یا در  انتخاب باغ تالار مردد هستند، مطالبی را گردآوری و منتشر کرده ایم که امیدواریم مورد استفاده تان قرار گیرند.

ادامه مطلب

نکات مهم در انتخاب باغ تالار عروسی

راهنمای انتخاب باغ تالار در مشهد , باغ تالارهای مشهد

انتخاب محل برگزاری جشن عروسی یکی از مهمترین انتخاب های هر عروس و دامادی است که برای اینکه یک انتخاب درست داشته باشند ابتدا تفاوت باغ تالار و تالار عروسی را بدانند و بعد در مورد هر کدام از اینها و مزایا و معایب شان هم اطلاعاتی داشته باشند. شما در ادامه این مطلب از یک مشهد در این مورد بیشتر می خوانید.


۱۶ نکته بسیار ضروری در انتخاب تالار پذیرایی و باغ عروسی

۱- اگر در فصل تابستان یا زمستان ازدواج می کنید به سیستم گرمایش و سرمایش مکان عروسی تان باید توجه کنید. در غیر این صورت نه خود شما و نه میهمانان تان از عروسی چیزی به جز زجر به یاد نخواهید آورد.

۲- اگر در دو مکان مراسم دارید باید آن ها را نزدیک به هم انتخاب کنید تا با مشکل ترافیک دچار کمبود وقت نشوید. مثلا اگر مراسم عقد را در خانه برگزار می کنید و بعد می خواهید برای مراسم عروسی به سالن بروید باید به دنبال سالنی باشید که به منزل تان نزدیک تر باشد.


۳- تعدادی از عروس و داماد ها مراسم خود را به دلایل مختلف خارج از شهر برگزار می کنند و این مسافت طولانی هم خودشان و هم میهمانان شان را خسته خواهد کرد. موضوع مسافت برای کسانی که بجه های کوچک داشته باشند ، سالخورده ها و کسانی که وسیله ی نقلیه نداشته باشند مشکل بزرگی خواهد بود و اگر نتوانستند در جشن تان شرکت کنند نباید از آن ها دلخور شوید.

۴- لطفا بعد از آن که تعداد میهمانان تان را شمردید ، مکان عروسی تان را انتخاب کنید . گاهی اوقات پیش می آید که ظرفیت یک خانه ، سالن و … دویست نفر است و لی عروس و داماد سیصد نفر را دعوت کرده اند که این واقعا برای میهمانان سخت خواهد بود . زیرا وقتی یک مکان ظرفیت مشخصی داشته باشد فقط از لحاظ جا و فضا مشکل پیش نمی آید بلکه سیست تهویه ی هوا ، رختکن و گاهی اوقات میز شام و تعداد میزها نیز مشکل ایجاد خواهند کرد.


۵- بهتر است به دنبال مکانی باشید که برای مدعوین نیز جای پارک وجود داشته باشد. البته امروزه تعداد زیادی از سالن ها پارکینگ اختصاصی برای میهمانان در نظر گرفته اند ، یادتان باشد مبلغ ورودی پارکینگ را آقای داماد باید پرداخت کند نه میهمانان، جشن متعلق به شماست و میهمانان به خاطر دعوت شما در آن مکان حضور خواهند داشت.

۶- در انتخاب مکان عروسی به تمیزی و بهداشت سرویس غذا خوری ، رومیزی ها ، راحت بودن صندلی ها ، سرویس های بهداشتی ، رختکن و حتا کف سالن توجه کنید تا مطمئن شوید که میهمانان تان سخت نخواهد گذشت و چیزی برای دل مشغولی شما هم وجود نداشته باشد.

۷ -اگر خانه ی پدر و مادر و یا یکی از اقوام تان جای کافی برای برگزاری مراسم وجود دارد بخصوص اگر خانه ای باشد که در آن بزرگ شده اید یا خاطره ای دارید بهتر است مراسم تان را آن جا برگزار کنید.


۸- بد نیست به فکر سرگرم کردن میهمانان تان نیز باشید به همان نسبتی که بودجه تان اجازه می دهد می توانید آن ها را سرگرم کنید . می توانید از یک گروه موسیقی دعوت کنید تا جشن تان را شاد تر کنند یا از اشخاص شوخ طبعی که می توانند یک برنامه ی شاد تدارک ببینند دعوت به عمل آورید یا بایک آتش بازی زیبا و بی خطر میهمانان را شاد کنید.

۹- وقتی می خواهید منوی غذا را انتخاب کنید باید توجه داشته باشید که برای تعداد زیادی از اشخاص که سنین متفاوت و هم چنین طبع های گوناگون دارند غذا سفارش دهید . سعی کنید بیش تر از غذاهای مرسوم مثل انواع کباب استفاده کنید که معمولا با اکثر مزاج ها سازگاری دارد.

ادامه مطلب