مشهد / سوئیت در مشهد

سوئیت در مشهد

سوئیت در مشهد کرایه روزانه سوئیت در شهر مشهد اجاره سوئیت و هتل آپارتمان مبله ارزان قیمت در مشهد نزدیک حرم اجاره روزانه سوئیت منزل برای یک روز شماره تماس برای زائرین

اجاره سوئیت در مشهد

فرق سوئیت با اتاق را می دانید؟

بهترین سوئیت مشهد

حتما شما هم در سفر به شهرهای مختلف از جمله سفر به مشهد، اجاره سوئیت تجربه کرده اید. ما در این مطلب از یک مشهد برای شما در مورد فرق سوئیت با آپارتمان و هتل و جزییاتی دیگر در این مورد صحبت کرده ایم.

ادامه مطلب

انواع سوئیت در مشهد

کرایه سوئیت در مشهد

یکی از مهمترین اصطلاحات در زمان سفر به مشهد، اجاره سوئیت است که هر جای این شهر زیارتی سیاحتی می توان مواردی را یافت که هر کدام هم بنا به فاصله با حرم امام رضا (ع) دارند دارای قیمتهای متفاوتی هم هستند. در این مطلب از یک مشهد برای شما در مورد فرق سوئیت با هتل آپارتمان بیشتر صحبت کرده ایم.


منظور از سوئیت چیست؟

سوئیت (به انگلیسی: Suite) یا سراچه به اتاقی گفته می‌شود که در قسمت جلویی محل پذیرایی و در قسمت پشت آن اتاق یا اتاق‌های خواب قرار گرفته است، در بعضی از هتل‌ها قسمت پذیرایی در پایین و چند پله بالاتر اتاق خواب و حمام قرار دارد (دوبلکس) البته می‌توان در سوئیت یک آشپزخانه کوچک دایر نمود. این اتاق‌ها باید دارای مبلمان شیک و راحت، فضای بزرگ، سیستم‌های صوتی و تصویری، یخچال و ملزومات اولیه آشپزخانه و پذیرایی باشند. در حقیقت در هتل ها سوئیت به واحدی گفته میشود که داری یک فضای خواب با یک یا چند تخت و یک فضای جدا برای نشیمن که در آن میز، صندلی یا کاناپه قرار گرفته است، همچنین فضایی جدا نیز برای سرویس بهداشتی و حمام در سوئیت وجود دارد.

ادامه مطلب

تفاوت های اتاق ، سوئیت و هتل آپارتمان

سوئیت در مشهد , تفاوت سوئیت و هتل

در دنیای هتل داری ، تعاریفی مشخص برای اجاره کردن یک خانه و منزل وجود دارد. احتمالا شما هم در مسافرت خانه و یا هتلی را اجاره کردید و ممکن است با اسامی و تعاریفی نا آشنا روبرو شده باشید. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید چه تفاوتی بین اجاره کردن سوئیت و هتل آپارتمان وجود دارد. پیشنهاد میکنم این مقاله از سایت یک مشهد را تا انتها مطالعه کنید تا با چگونگی و ویژگی های هر کدام از آنها بیشتر آشنا شوید.


آپارتمان چیست

آپارتمان : Apartment عبارت است ازیك هال و پذیرایی با یک ، دو و یا سه اتاق خواب كه هر كدام دارای دو تخت است. در صورتی كه دواتاقه باشد، معمولاً یك اتاق ( دبل ) ویک اتاق توئین، خواهد داشت .هر آپارتمان یك حمام مشترك دارد و یك آشپزخانه كوچك كه به صورت اپن OPEN می باشد. معمولاً در قسمت پذیرایی به تعداد كافی میز و صندلی ، مبلمان راحتی وجود دارد. سیستمهای صوتی و تصویری در همین بخش قرار می گیرند.

استودیو : STUDIOاتاقهایی گفته می شود كه در بدو ورود به شكل اتاق پذیرایی دیده می شود ولی در صورتی كه مبل ها یا كاناپه ها را به صورت تختخواب در آورند حكم اتاق خواب را خواهد یافت، از این رو روزها اتاق پذیرایی و شبها اتاق خواب است . اتاق استودیو حمام نیز دارد، استودیو می تواند آشپزخانه كوچكی نیز داشته باشد. این اتاقها نیز همانند سایر اتاقهای هتل از امکانات وخدمات برخور دارند.

كانكتد روم : Connected Room دو اتاق تودرتو را می گویند، هر دو اتاق به راهرو اصلی هتل راه دارد و هر كدام به تنهایی یك اتاق كامل است و حمام جداگانه دارد، این دو اتاق به وسیله یك در از وسط به هم متصل است. چنانچه یك خانواده چهار نفره ، چنین اتاقی را درخواست نماید ، بچه ها در یك اتاق و پدر و مادر در اتاق دیگر اقامت خواهند نمود ، بدون این كه درب راهرو اصلی را باز كنند، دو اتاق از درب وسط می توانند با هم در ارتباط باشند.

ادامه مطلب