مشهد / مزون لباس عروس در مشهد

مزون لباس عروس در مشهد

مزون لباس عروس در مشهد آدرس بهترین مزون های لباس عروس مشهد شماره تلفن و تماس مزون لباس عروس شیک در شهر مشهد در این صفحه گذاشته خواهند شد معرفی مزون انواع لباس عروس های شیک و مجلسی لیست بهترین مزون های لباس عروس در مشهد برگزای مجلس عروسی.

بهترین مزون لباس عروس در مشهد با قیمت مناسب

راهنمای کامل انتخاب مزون عروس مناسب

مزون های عروس در مشهد , نکات مهم در انتخاب لباس عروس

انتخاب لباس عروس یکی از مهمترین کارهایی است که عروس خانمها برای آن دغدغه بسیاری دارند. معمولا عروس خانمها به مزون عروس رفته و مدل دلخواه خود را انتخاب می کنند، ما هم در این مطلب از یک مشهد برای شما در مورد انتخاب مزون عروس و در مورد اینکه چکونه لباس عروس شیکی انتخاب کنبد مطالبی را گردآوری و منتشر کرده ایم.


در انتخاب لباس عروس به چه چیزهایی توجه کنیم؟

به اندام‌تان توجه کنید

به گفته این طراح لباس، شرایط اندام اولین فاکتور برای انتخاب لباس است. برای مثال یک خانم لاغر و ریز نقش باید لباسی شلوغ و پرکار انتخاب کند که او را متغیر نشان دهد و لاغری او را بپوشاند، همچنین لباس با یقه باز که اندام را کشیده تر نشان می دهد، برای یک فرد لاغر پیشنهاد نمی شود. از سوی دیگر افرادی که پایین تنه برجسته ای دارند نباید لباسی با بالاتنه بلند بپوشند، بلکه بهتر است لباسی با دامن پف دار را انتخاب کنند که برجستگی پایین تنه را بپوشاند. انتخاب لباس هایی از جنس حریر باعث می شود این افراد ریزنقش تر به نظر برسند. شکوهی می گوید:”یک طراح لباسمامی ابعاد بدن را در نظر می گیرد و مدل لباس را متناسب با شرایط اندامی فرد طراحی کرده و پارچه مناسب انتخاب می کند و بعد دوخت را انجام می دهد، و به این ترتیب نتیجه کار بسیار عالی خواهد شد.”


یک دنباله «جمع‌شو» داشته باشید

او معتقد است که دنباله لباس عروس باید بلند باشد چون برای عکسبرداری و فیلمبرداری زیباتر و با شکوه تر است، اما وقتی عروسی در باغ برگزار می شود لازم است که لباس طوری طراحی شود که بتوان دنباله لباس را جمع کرد. هم چنین در طراحی لباس باید به شخصیت عروس توجه کرد. مثلاً برای عروس خانمی که انرژی زیادی دارد و زیاد حرکت می کند نباید لباسی با دنباله بلند انتخاب کرد چون با آن احساس راحتی نخواهد کرد. از طرفی اگر چه انتخاب لباس با دنباله بلند توصیه می شود اما اندازه دنباله لباس به کوتاهی و بلندی قد عروس بستگی دارد. دنباله لباس عروس خانمی که قد کوتاهی دارد، نباید بیش از ۴۰ تا ۵۰ سانتیمتر باشد.


هرچه شما بخواهید …

در مزون شانلی، انواع پارچه با رنگ ها و طرح های مختلف وجود دارد، اما خانم شکوهی می گوید:”ما تمام رنگ ها یا انواع پارچه ها را وارد کنیم و در بعضی مدل لباس ها که پارچه با دو یا سه تم رنگ استفاده شده است پارچه را رنگ می کنیم و سایه روشن های لازم را متناسب با مدل انتخاب شده ایجاد می کنیم تا نتیجه کار به مدل انتخاب شده بسیار نزدیک باشد. هم چنین گل ها و روبان های لباس را خودمان آماده می کنیم و از گل های ژله ای و آهاردار آماده استفاده نمی کنیم.”

نکات مهم در انتخاب لباس عروس


بهترین لباس با کمترین بودجه!

مدیر مزون شانلی درباره بودجه لازم برای تهیه لباس عروس می گوید:”اگر چه بودجه در انتخاب مدل و کار لباس مهم است، اما عروس خانم نباید فکر کند که چون بودجه محدودی دارد، نمی تواند آن لباسی را که همیشه آرزو داشته، تهیه کند. عروس خانم پس از انتخاب مدل لباس خود و با مشاوره با طراح لباس، می تواند مدل دلخواهش را با پارچه سبک تر یا کار سبک تر سفارش دهد تا نتیجه به آن چه در نظر دارد بسیار نزدیک شود. در واقع این بستگی به هنر طراح لباس دارد که مدل، کیفیت و کار لباس را با قیمت لباس هماهنگ کند تا بهترین نتیجه حاصل شود.”

ادامه مطلب