مشهد / دکتر متخصص تغذیه در مشهد

دکتر متخصص تغذیه در مشهد

دکتر متخصص تغذیه در مشهد معرفی پزشکان خوب تغذیه شهر مشهد شماره تماس و تلفن متخصص تغذیه و پزشک تغذیه در این صفحه قرار می گیرد رژیم درمانی رژیم لاغری و چاقی آدرس مطب دکتر تغذیه مشاوره گرفتن از پزشک تغذیه متخصص تغذیه خوب در مشهد متخصص تغذیه کودک

دکتر تغذیه در مشهد

نکات مهم درباره تغذیه سالم

تغذیه سالم

برای این که بدن بتواند به خوبی کار کند، می بایست برنامه غذایی سالم داشته باشد و دانستن این برنامه ریزی نیازمند داشتن اطلاعاتی در این زمینه است که ما در این مطلب از یک مشهد برای شما در مورد اصول کلی تغذیه سالم خانواده بحث کرده ایم.

ادامه مطلب

دو گام اساسی در تغذیه سالم

تغذیه سالم کودکان,پزشک متخصص تغذیه در مشهد

بدن انسان به مانند ماشین نیاز به سوخت دارد تا بتواند به نحو مناسب حرکت کند. تغذیه سالم یکی از مهمترین نکات در سلامت انسان است که ما در این مطلب از یک مشهد برای شما در این مورد بیشتر صحبت کرده ایم.

ادامه مطلب

رژیم غذایی و تغذیه سالم برای کاهش وزن

دکتر متخصص تغذیه در مشهد , رژم لاغری

در عصری زندگی میکنیم که اغلب ما میزان کالری دریافتی مان بیشتر از میزان سوخت و ساز بدن ماست در نتیجه با افزایش وزن و چاقی مواجه می شویم. یکی از مهمترین روش های کاهش وزن و لاغری ، در پیش گرفتن سبک زندگی درست و سالم است. زندگی که همراه است با تحرک لازم و مصرف غذاهای سالم و طبیعی تا همواره بتوانیم بدن سالمی داشته باشیم. اگر تاکنون نسبت به بدن خود بی توجه بودید باید بدانید تا دیر نشده دست به کار شوید و آرام آرام به سمت زندگی سالم پیش بروید. ما در سایت یک مشهد این مقاله ۱۳ نکته خیلی مهم و کلی راجع به کاهش وزن و تغذیه صحیح برای شما گردآوری کرده ایم. اما توصیه میکنیم اگر دچار افزایش وزن شده اید و قصد کاهش وزن دارید برای دریافت رژیم غذایی متناسب با سن ، جنس و قد شما حتما به پزشک تغذیه مراجعه کنید.


۱۳ توصیه برای لاغر شدن

در رستوران‌ ها سفارش غذای سایز کوچک (سایز غذای کودکان) بدهید

سفارش یک غذای سایز کودک یک راه عالی برای کاهش دریافت کالری است و در عین حال این سایزها (در برخی رستوران‌ها) متعارف نیز هستند و امروزه تا حدی این روش به یک رویه معمول تبدیل شده است. راه حل بعدی این است که از بشقاب و ظروف کوچک استفاده کنید. این روش کمک مي‌کند که سهم غذایتان بیشتر به نظر بیاید و چنانچه ذهن شما راضی باشد، شکم شما نیز راضی خواهد شد.


مقادیر فراوانی آب یا دیگر نوشیدنی‌های بی‌ کالری بنوشید

گاهی اوقات افراد تشنگی را با گرسنگی اشتباه مي‌گیرند. بنابراین، زمانیکه یک لیوان آب یخ آن چیزی باشد که شما واقعاً به آن نیاز دارید، مي‌توانید به دریافت مقادیر اضافی کالری پایان دهید. چنانچه آب ساده جواب نداد، یک فنجان چای میوه‌ای را امتحان کنید.

ادامه مطلب