مشهد / آتلیه عروس در مشهد

آتلیه عروس در مشهد

آتلیه عروس در مشهد بهترین آتلیه عروس و داماد کاغذی شهر مشهد آدرس آتلیه عروس کاغذی در مشهد در همین صفحه به اطلاع خواهد رسید شماره تلفن و تماس آتلیه های خوب عروسی در شهر مشهد معرفی عکاسی حرفه ای عکاسی و فیلمبرداری مجالس عروسی آتلیه عکاسی عروس و داماد در مشهد لیست بهترین آتلیه های عروس و داماد.

آتلیه عکاسی و فیلمبرداری عروس در مشهد

آتلیه عروس و راهنمای انتخاب آن

بهترین آتلیه عروس در مشهد , آتلیه عروس و داماد مشهد

همه ما با اصطلاح آتلیه عروس آشنا هستیم، امروز رفتن به آتلیه برای عکس گرفتن پیش از جشن عروسی به یک رسم و یک کار اساسی برای عروس و داماد تبدیل شده است به طوری که برخی از زوجین قید مراسم عروسی را می زنند و فقط به عکس های آتلیه ای اکتفا می کنند.


چگونه یک آتلیه عروس خوب انتخاب کنیم؟

سطح تجربه تيم عکاسي و فيلمبرداري را محک بزنيد

مهم ترين شاخصه آتليه عروس، تجربه آنهاست. عروسي شما يک بار اتفاق مي افتد، بنابراين جايي براي تمرين عکاسي و آزمون و خطا نيست! جشن شما پر از لحظه هايي است که فقط يک بار اتفاق مي افتند. عکاس و فيلمبردار شما بايد کوله باري از تجربه داشته باشد تا لحظات ناب را شکار کند و همه اتفاقات زيبا و ناب را ثبت کند. تيم عکاسي و فيلمبرداري بايد سرشار از ايده هاي نو براي عکاسي و فيلمبرداري باشد و شما را در موقعيت هاي مختلف قرار داده و لحظات زيبا را ثبت کند.

سن و سال، تاريخ صدور مجوز آتلیه، معرفي دوستان و آشنايان قبلي که از خدمات آنها استفاده کرده اند، ديدن نمونه کارها و… همگي مي توانند به شما کمک کنند تا سطح تجربه موسسه عکاسي و فيلمبرداري مجالس را محک بزنيد.


کميت و کيفيت عکس هاي عروسي

فراموش نکنيد که تعداد کمي عکس با کيفيت بهتر از هزاران عکس بي معني و بدون کيفيت است . هيچ ارزاني بي حکمت نيست و هيچ گراني اي نيز دليل مرغوب بودن نيست. پس براي انتخاب عکاس آتليه عروس با معيارهاي اساسي و درست اقدام کنيد.

روش هاي صرفه جويي در هزينه هاي عکاسي عروسی

نرخ عکاسان حرفه اي عروسي معمولا گران است و براي عکاسي در طول مراسم عروسی تان که ديگر نيازي به نورپردازي و فيگورهاي عکاس تان پيدا نمي کنيد مي توانيد ازيک عکاس معمولي تر بهره ببريد . بدين ترتيب که بعد از عکاسي باغ ، آتليه و عکس هاي سفره عقد که با يک عکاس حرفه اي انجام مي دهيد ، مي توانيد ادامه ي مراسم تان را که مي خواهيد با خاله ، عمه و … عکس هاي يادگاري بگيريد ، با عکاس يا اشخاص ديگري پيش ببريد.

عکاسي هاي حرفه اي عروسي معمولا براي فرستادن عکاس شان به مراسم تان پولي دريافت نمي کنند . اما براي چاپ آن ها شما مجبوريد به آن ها پول بپردازيد در حالي که اگر اين کار را يکي از آشنايان تان انجام دهد ديگر متحمل هزينه نمي شويد . البته اگر بخواهيد محکم کاري کنيد مي توانيد هم از عکاس آتليه تان بخواهيد که به مراسم تان بيايد و هم از دوست تان بخواهيد تا از شما عکاسي کند در اين صورت هزينه تان نيز نصف مي شود.

انتخاب آتلیه عکاسی عروس و داماد

ادامه مطلب