مشهد / دکتر پوست و مو در مشهد

دکتر پوست و مو در مشهد

دکتر پوست عالی در مشهد معرفی متخصص پوست و مو در شهر مشهد شماره تلفن و تماس مطب دکتر پوست و مو خوب در مشهد در این صفحه قرار خواهد گرفت آدرس مطب و کلینیک زیبایی پوست و مو متخصص پوست مشهد مشاوره راهنمایی بیماری های پوست و زیبایی پوست

متخصص پوست و مو در مشهد

راهنمای تشخیص نوع پوست

پزشک متخصص پوست و زیبایی

پوست یکی از قسمتهای حساس بدن است که نیاز به توجه ویژه دارد. ما در این مطلب از یک مشهد برای شما در مورد انواع پوست و اینکه چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم، مطالبی را گردآوری و منتشر کرده ایم.

ادامه مطلب

تکنیک های مراقبت از پوست

محصولات مراقبت از پوست صورت

پوست یکی از قسمت های مهم بدن است که باید بنا به حساسیتی که دارد باید از آن مراقبت کرد و ما هم به همین بهانه در این مقاله از یک مشهد برای شما در مورد نکات مهم مراقبت از پوست مطالبی را گردآوری و منتشر کردیم که امیدواریم مورد استفاه شما قرار گیرد.

ادامه مطلب

عادت های بد که به پوست آسیب می زنند

دکتر متخصص پوست در شهر مشهد

همه ما به داشتن پوستی سالم نیازمندیم، چرا که پوست اولین سد دفاعی بدن در برابر بیماری ها و میکروب های محیط ماست. همچنین داشتن پوست صورت یکدست و درخشان برای بانوان نقش مهمی در زیبایی صورت شان ایفا می کند. عواملی مانند تغذیه سالم ، ورزش ، مصرف مایعات ، داشتن روحیه شاداب در سالم ماندن پوست ما مهم اند. برخی عادت های بد هم می توانند به پوست ما آسیب بزنند که در این مقاله از سایت یک مشهد به ۸ مورد مهم آن پرداخته ایم.


کارهایی که باعث آسیب زدن به پوست صورت

۱ – سیگار کشیدن

سیگار کشیدن نه تنها ریه‌ی شما را تخریب می‌کند و باعث ایجاد سرطان می‌شود، بلکه پوستتان را هم خراب می‌کند. سیگار آکنه را تشدید می‌کند، لب‌ هایتان را تیره‌تر و در کل رنگ چهره‌تان را عوض می‌کند. وقتی سیگار کشیدن را ترک کنید، اولین چیزی که متوجه خواهید شد این است که رنگ پوستتان کلی تغییر کرده است.


۲- خاراندن پوست

خاراندن پوست خیلی حس خوبی دارد، من هم می‌دانم! ممکن است بخاطر گزیدگی پشه، حشره و یا بخاطر آلرژی، پوستتان را بخارانید. اما خیلی مهم است بدانید همانقدر که خاراندن احساس خوبی دارد، ممکن است علائم ناخوشایندی بر جای بگذارد که برخی اوقات زمان زیادی برای از بین رفتنش می‌طلبد. ادامه مطلب