مشهد / کاشت مو در مشهد

کاشت مو در مشهد

کاشت مو در مشهد کلینیک کاشت مو طبیعی به روش sut و hrt مشهد آدرس و شماره تلفن مطب دکتر کاشت مو در شهر مشهد بزودی در این صفحه قرار خواهد گرفت کاشت مو روش جدید کاشت ترمیم مو هزینه و قیمت کاشت مو

کلینیک کاشت مو در مشهد

پرسش های مهم درباره کاشت مو

علت ریزش مو

یکی از مشکلات در بین خانمها و آقایان، مشکل ریزش مو است که این مشکل هم دارای علل متفاوتی است و در اکثریت مردم هم علت ریزش مو ارثی است. ما در این مقاله از یک مشهد برای شما در مورد کاشت مو مطالبی را گردآوری و منتشر کرده ایم که امیدواریم مورد استفاده تان قرار گیرد.

ادامه مطلب

انواع روشهای کاشت مو را می دانید؟

بهترین روش کاشت مو

ریزش مو یکی از عمده ترین مشکلاتی است که در حوزه مراقبت از پوست و مو برای خانمها و آقایان پیش می آید به حدی که برخی مجبور هستند که برای جبران نتیجه این مشکل به عمل کاشت مو روی آورند و ما در این مطلب از یک مشهد برای شما در این مورد بیشتر صحبت کرده ایم.

ادامه مطلب

کاشت مو چیست + عکس

کاشت مو در مشهد

همه ما می دانیم که موی سر در زیبایی چهره نقش دارد. برخی افراد بنا به دلایلی در سنین ۲۰ تا ۴۰ سال بخشی از موهای سرشان شروع به ریزش می کند که این امر در سنین جوانی یک امر کاملا ناخوشایند می باشد. کاشت مو یکی از بهترین راه ها برای بازگشت به حالت قبل است. در این مقاله از سایت یک مشهد در مورد چگونگی کاشت مو ، هزینه کاشت مو و روش های مختلف کاشت مو توضیح داده ایم در ادامه مطالعه کنید.


هزینه کاشت مو طبیعی چقدر است؟

هزینه کاشت مو برای هر فرد می تواند متفاوت بوده و بستگی به سابقه کاری و تجربه پزشک متخصص و تعداد گرافت های کاشته شده برای هر بیمار دارد. اطمینان داشته باشید کسی که برای پیوند طبیعی مو زیر نظر پزشک متخصص قرار می گیرد، حداکثر کیفیت با هزینه معقول در انتظار اوست. هزینه کاشت موی سر در قبال آنچه فرد به دست می آوردواقعاً اندک است. بسیاری از شهروندان ایرانی نیازمند کاشت مو راهی کشورهای همسایه می شوند تا با قیمت های گزافی این سرویس ها را دریافت کنند. درحالی که کلینیک دی شیراز خدمات ویژه ای برای کاشت مو در ایران و شهرهای مختلف در نظر گرفته است و شما با کمترین هزینه می توانید دوباره زیبایی موهای طبیعی خود را به دست آورید. هزینه کاشت مو به عوامل متعددی همچون جنس پوست سر و مقدار طاسی مرتبط است و هزینه هر تار مو ۳۰۰ تومان بوده که بسته به تعداد تار موی مورد نیاز هزینه نهایی محاسبه می شود. که البته اگر شما هنگام مراجعه یا تماس با کلینیک دی نحوه آشنایی با این کلینیک را سایت دی معرفی کنید از تخفیف ویژه مخاطبان آنلاین برخوردار خواهید شد.


اصلا کاشت مو چیست؟

کاشت موی طبیعی موثر ترین و قطعی ترین روش درمان، جهت موهای از دست رفته است . این پیوند بصورت یک عمل سرپایی بدون بیهوشی، همراه با بی حسی موضعی بوده که در آن شخص متقاضی کاشت مو در حین عمل هیچ گونه دردی حاصل از موهایی که روی سرش کاشته می شود را حس نمی کند. بعد از کاشت موی طبیعی، یک پانسمان بسیار جزئی روی سر گذاشته می شود که بیشتر جهت جلوگیری از آلودگی استفاده شده که روز بعد از تراکاشت مو از روی سر برداشته می شود و شخص به راحتی می تواند استحمام کرده و مراقبت‌های پس از تراکاشت مو را از سر گیرد . موهایی که کاشته می شوند تا حدود ۳ هفته به میزان کمی رشد می‌کنند تاجایی که این میزان رشد مو برای خود شخص هم بسیار محسوس بوده و سپس این موها وارد مرحله استراحت یا ریزش می شوند که بطور تقریبی تا ۳ ماه طول می کشد و در اوایل ماه چهارم موها مجددا شروع به رشد کرده و بطور دائم باقی می مانند ودیگر دچار ریزش نمی شوند . خوب است بدانیم تاثیر و نتیجه عمل پیوند مو حدود ۹۹ ماه بعد مشخص می شود و در این دوره تفاوت چهره قبل از کاشت با بعد از تراکاشت مو بسیار قابل توجه است . پیوند مو هیچ گونه عارضه ای نداشته و با توجه به مراقبت های بسیار ساده ای که طی همان ۲ هفته اول کاشت نیاز به رعایت می باشد شخص از موهای خوب و یکدستی برخوردار می شودکه در نهایت این نتیجه منجر به رضایت بخشی بسیار بالایی از مجموعه مشاوره کاشت موی طبیعی می گردد .

ادامه مطلب