مشهد / راهنمای سفر به مشهد / آدرس مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

آدرس مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

آدرس الماس شرق مشهد

یکی از کارهایی که در زمان سفر به مشهد از طرف مسافران و گردشگران انجام می گیرد، خرید از مراکز خرید مشهد است. ما در این مطلب از یک مشهد برای شما در مورد مرکز خرید الماس شرق مطالبی را گردآوری و منتشر کرده ایم.

درباره مجتمع تجاری الماس شرق

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد در انتهای بلوار خیام شمالی ساخته شده است. ساختمان تجاري مجتمع الماس شرق در شش طبقه ساخته شده که اكثر واحدهاي مجتمع الماس شرق به نمايندگي‌ها و كسبه شاغل در امر فروش و توزيع لوازم خانگي ،چيني و بلور، صوت و تصوير، رايانه، تلفن همراه، کیف و کفش، پوشاک، صنایع دستی و لوازم لوکس و دکوری واگذار شده است . پاركينگ طبقاتي مجتمع تجاری الماس شرق چهار طبقه‌ای می‌باشد که ظرفيت پارك حدوداً ۱۳۰۰ دستگاه اتومبيل را دارد.

همچنین پاساژ الماس شرق شامل سرزمین عجایب برای تفریح کودکان می‌باشد. سرزمین عجایب را می‌توان به عنوان بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده مشهد به حساب آورد که این توانایی را دارد با بازی‌های متنوع و گوناگون ساعت‌ها بچه‌ها را سرگرم کند.

به جز سرزمین عجایب، در مجتمع تجاری الماس شرق سینما پنج بعدی و یک آکواریوم به نام شهر دریایی شرق وجود دارد که دارای مجموعه‌ای از ماهیان جمع آوری شده از تمام دریاهای شور جهان است.

تنوع گونه‌های ماهی موجود در آکواریوم شهر دریایی شرق بسیار قابل توجه است و در میان آنها از کوسه ماهی تا خرچنگ نعل آبی و مجموعه ماهیان رنگارنگ و متنوع آب‌های شور پیدا می‌شود. آبنمای مجموعه الماس شرق نیز که در مرکز پاساژ الماس شرق واقع شده در نوع خود جالب و تماشایی می‌باشد.

آبنمای مجتمع تجاری الماس شرق از صبح ساعت ده تا سیزده، راس هر ساعت و عصرها از هفده وسی الی بیست و یک سی در هر ساعت نیم ساعت اجرای برنامه دارد.

آدرس: مشهد، انتهای بلوار خیام

تلفن: ۳۷۱۱۳۱۱۱

وب سایت: www.almasshargh.com

آدرس الماس شرق مشهد

مشخصات مجتمع

مساحت زمین: حدود ۲۵٬۰۰۰ متر مربع
سطح زیر بنای مجتمع:۱۰۸٬۰۰۰ متر مربع
سطح محوطه و فضای باز مجتمع: حدود ۳۳۰۰۰ متر مربع
تأسیسات برودتی و حرارتی: در داخل واحدهای تجارتی با استفاده از فن کویل و در فضای عمومی مجتمع بوسیله هواساز و مبرد آن ابزربشن می‌باشد.
پارکینگ طبقاتی: با مساحتی بالغ بر ۳۱۰۰۰ متر مربع در ۵ طبقه مجاور مجموعه منظور گردیده است که بوسیله پل و تونل مستقیماً به مجموعه ارتباط دارد و گنجایش ۱۵۰۰ دستگاه خودرو را دارا می‌باشد. در این پارکینگ ۲ دستگاه آسانسور جهت جابجایی افراد در طبقات پیش بینی و نصب گردیده است.
نوع نماسازی و پوشش سقف: با تلفیق سبکهای سنتی و مدرن به صورت ترکیبی شیشه، سنگ بایرامیکس و الکوباند می‌باشد.
نوع سازه: سازه این مجتمع به صورت ترکیبی از بتن و فلز اجرا گردیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.